Upp

PRESSMEDDELANDE: Vi satsar på den mobila revolutionen

Att ha en hemsida som fungerar för mobilen är 2014 en hygienfaktor för företag som vill lyckas. Mobilanvändningen har totalt exploderat de senaste åren, och vi på Flinta Konstbetong har därför investerat i att uppgradera vår hemsida så att den fungerar perfekt för besökare som kommer via mobilen.

Bakgrunden till vår nya hemsida

Vi jobbar på att vara bäst i branschen på att förstå vad våra kunder vill ha, och vi tror oss ha kommit långt. Vi vet till exempel att våra kunder – innan – de köper våra produkter gör en ganska omfattande research på vilka material det finns i markstenen, vilka olika ytor man kan ha, storlekar samt inspirerande bilder för att kunna visualisera hur våra produkter kan se ut i deras hem och uterum. När de gör detta använder de till stor grad sina mobiltelefoner. Det är alltså våra kunder som har berättat för oss vad de behöver, och vi har lyssnat. En fullt responsiv hemsida, som anpassar sig utifrån vilken enhet du använder för att besöka den är det rätta för oss nu när vi tar ett stort steg ut på den digitala arenan.

Mer information: http://www.flintakonstbetong.se/